Zasady zwrotu biletów okresowych różnią się w zależności od miasta i przepisów lokalnych. Również w związku z epidemią koronawirusa COVID-19.
Wybierz z listy poniżej miasto które Cię interesuje aby zobaczyć szczegółowe informacje.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy? |
Na wniosek pasażera bilet okresowy imienny można w dowolnym czasie anulować w okresie jego ważności. |
W jaki sposób mogę go zwrócić? |
Wniosek o zwrot składa Pasażer osobiście w siedzibie ZDMiKP (ul. Toruńska 174a, Wydział Taryf i Płatnego Parkowania, Centrum Obsługi Klienta kasy biletowe pokój numer 7, w dni robocze w godz. 7:00 do 17:00, tel.52 582-27-07), w przypadku anulowania biletu dotyczącego osoby niepełnoletniej wniosek może złożyć i odebrać zwracaną należność tylko rodzic lub opiekun prawny dziecka, dopuszcza się możliwość anulowania transakcji przez osobę trzecią (pełnoletnią) na podstawie upoważnienia, uprawniającego do złożenia wniosku w tej sprawie. Wszelkie zwroty dokonywane są przelewem na wskazane konto bankowe. |
Kontakt do zwrotów? |
Centrum Obsługi Klienta kasy biletowe pokój numer 7, w dni robocze w godz. 7:00 do 17:00, tel.52 582-27-07 |
Czy jest jakaś opłata? |
Nie ma dodatkowych opłat |