MENU

Z Biletem

Zwrot biletu

Zasady zwrotu biletów okresowych różnią się w zależności od miasta i przepisów lokalnych. Również w związku z epidemią koronawirusa COVID-19.
Wybierz z listy poniżej miasto które Cię interesuje aby zobaczyć szczegółowe informacje.

Wybierz miasto aby zobaczyć szczegółowe informacje dotyczące zwrotu w Twoim mieście:
Bydgoszcz
Czy mogę zwrócić bilet okresowy?

Na wniosek pasażera bilet okresowy imienny można w dowolnym czasie anulować w okresie jego ważności.
Jeżeli elektroniczny bilet okresowy imienny zostanie anulowany przed rozpoczęciem okresu jego ważności, pasażer otrzymuje zwrot całej kwoty stanowiącej równowartość biletu.
Jeżeli elektroniczny bilet okresowy imienny zostanie anulowany w okresie jego ważności, zwracana jest część jego wartości obliczona proporcjonalnie do okresu wykorzystania. Do okresu wykorzystania biletu zalicza się także dzień anulowania transakcji.

W jaki sposób mogę go zwrócić?

Wniosek o zwrot składa Pasażer osobiście w siedzibie ZDMiKP (ul. Toruńska 174a, Wydział Taryf i Płatnego Parkowania, Centrum Obsługi Klienta kasy biletowe pokój numer 7, w dni robocze w godz. 7:00 do 17:00, tel.52 582-27-07), w przypadku anulowania biletu dotyczącego osoby niepełnoletniej wniosek może złożyć i odebrać zwracaną należność tylko rodzic lub opiekun prawny dziecka, dopuszcza się możliwość anulowania transakcji przez osobę trzecią (pełnoletnią) na podstawie upoważnienia, uprawniającego do złożenia wniosku w tej sprawie. Wszelkie zwroty dokonywane są przelewem na wskazane konto bankowe.

Kontakt do zwrotów?

Centrum Obsługi Klienta kasy biletowe pokój numer 7, w dni robocze w godz. 7:00 do 17:00, tel.52 582-27-07

Czy jest jakaś opłata?

Nie ma dodatkowych opłat